نحوه ارسال سفارشات محدوده شهر اصفهان با پیک موتوری

 

نحوه ارسال سفارشات به سایر شهرها با پست پیشتاز

کلیه سفارشات خارج از محدوده شهر اصفهان با پست پیشتاز، درب منزل یا محل کار شما یا فرد هدیه گیرنده، تحویل می‌شوند. لطفا جهت دریافت سفارش، کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی خود را به مامور ارسال ارائه کنید.

پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش به شما با توجه به رویه‌های شرکت ملی پست، محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 3 تا 5 روز کاری بعد از تاریخ ثبت سفارش خواهد بود.
تذکر: در شرایط خاص، اعیاد و مناسبت‌ها مدت زمان ارسال مرسوله‌ها توسط شرکت پست افزایش خواهد یافت. به همین جهت از مشتریان گرامی خواهشمندیم سفارشات خود را چند روز زودتر از زمانی که نیاز دارند ثبت سفارش کنند.

هزینه ارسال با پست پیشتاز

هزینه ارسال با پست پیشتاز برای سفارشات خارج از محدوده شهر اصفهان بر اساس تعرفه مصوب شرکت ملی پست ایران و با انتخاب استان و شهر موردنظر در صفحه تکمیل سبد خرید، محاسبه خواهد شد. هزینه ارسال سفارش در مرحله آخر (صفحه تسویه حساب) پس از وارد کردن اطلاعات فرم صورتحساب، با توجه به وزن محصولات و شهر مقصد بصورت اتوماتیک محاسبه و نمایش داده می‌شود.

  • ماموران ارسال اجازه ورود به ساختمان را ندارند و موظف هستند کالا را درب اصلی منتهی به خیابان تحویل دهند.
  • کلیه محصولات هر سفارش در کارتن های مخصوص دارای لوگو گز کرمانی همراه با حداقل 2 تسمه، بسته بندی می‌گردند. برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست مشتریان در زمینه آسیب یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری بسته بندی دریافتی در حضور ماموران تحویل سفارش چک شود و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کنید. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به‌منزله تأیید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.

روش پیگیری سفارشات ارسال شده از طریق پست

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

https://tracking.post.ir

  • شماره مرسوله 24 رقمی پست پس از تکمیل و ارسال سفارش، برای شما از طریق پیامک ارسال شده است.

 

نحوه ارسال سفارشات عمده توسط باربری (مخصوص سفارشات بالای 10 میلیون تومان بصورت پس کرایه در مقصد)

کلیه سفارشات عمده و بالای 10 میلیون تومان از طریق باربری های مجاز کشور به مقصد مشتری ارسال می‌شوند. مشتری برای دریافت کالا باید در دفتر (انبار) باربری در شهر مقصد حاضر شده و محصولات سفارش خود را تحویل بگیرد. لطفا جهت دریافت سفارش، کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی خود را به دفتر (انبار) باربری ارائه کنید.

توجه مهم: روند آماده‌سازی و رویه ارسال سفارشات عمده ممکن است با توجه به نوع و تعداد محصولات سفارش داده شده بیش از 4 روز کاری زمان ببرد. پس از آماده‌سازی سفارش توسط کارخانه، با مشتری جهت تحویل سفارش عمده هماهنگی‌های لازم بعمل خواهد آمد.

پس از پردازش سفارش و تحویل به باربری، زمان تقریبی تحویل سفارش به مشتری با توجه به رویه‌های هر شرکت باربری، محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 48 تا 72 ساعت کاری خواهد بود.
تذکر: در شرایط خاص و محدودیت‌های ناشی از کرونا مدت زمان ارسال مرسوله‌ها توسط شرکت‌های باربری افزایش خواهد یافت. به همین جهت از مشتریان گرامی خواهشمندیم سفارشات خود را چند روز زودتر از زمانی که نیاز دارند ثبت سفارش کنند.

هزینه ارسال با شرکت‌های باربری

هزینه ارسال سفارشات عمده و بالای 10 میلیون تومان توسط باربری بر اساس تعرفه مصوب شرکت‌های باربری بصورت پس کرایه در مقصد محاسبه شده و از گیرنده (سفارش دهنده) دریافت می‌گردد.

  • لطفا هنگام دریافت سفارش از دفتر (انبار) شرکت باربری، اقلام سفارش خود را به دقت بررسی نمایید. تغییر یا لغو سفارش به دلیل ایرادهای ظاهری و قابل تشخیص در زمان تحویل کالا، بعد از تحویل سفارش به هیچ وجه امکان پذیر نمی‌باشد.
  • لازم است تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور ماموران تحویل سفارش کنترل شود. برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست مشتریان در زمینه آسیب یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی در حضور ماموران تحویل سفارش چک شود و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کنید. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به‌منزله تأیید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.

روش پیگیری سفارشات ارسال شده از طریق باربری

پس از تکمیل و ارسال سفارش، اطلاعات باربری از جمله: نام و شماره تماس باربری، شماره بارنامه و شماره سفارش برای شما از طریق پیامک ارسال می‌‍شود.